6خصلت؟؟؟

شیطان به رسول خدا گفت:
من طاقت دیدن 6خصلت ادم ها را ندارم
1-وقتی به هم میرسند سلام می کنند
2-باهم مصافحه(روبوسی)می کنند
3-برای هر کاری انشا الله می گویند
4-از گناه استغفار می کند
5-برای هر کاری بسم الله می گویند
6-تا نام حضرت محمد(ص) را می شنوند صلوات می فرستند.
ایا می دانید وقتی می خواهیداین متن را باز نشر کنیدشیطان چه تلاشی می کند تا از این کار جلو گیری کند؟پس اگه دوست داری بازنشر کن

سال نو مبارک

ســـــــــال نـــــــــــو مــــــــبــــــــارکــــــ

سلام دوستان!

از این بعد سعی میکنم هر هفته آپ کنم...

همچنین سال خوبی رو برای همه آرزو دارم!

به امید خدا!